Compania care a început cu doi angajați, în 2006, și a ajuns la o cifră de 50 de milioane de lei

La zece ani de la intrarea pe piața românească, MAPEI anunță creșterea de aproape cinci ori a cifrei de afaceri, care va trece de  50 de milioane de lei, la finalul lui 2016.

Compania și-a stabilit obiectivele pe termen mediu și scurt, în raport cu evoluția pieței de construcții: poziția de lider pe segmentul de hidroizolații și adezivi speciali premium, precum și creșteri anuale peste cele înregistrate la nivel de industrie. „Ne mândrim cu o prezență consistentă pe piața de hidroizolații, din punct de vedere calitativ, al diversității produselor, dar și la nivel de volume comercializate. Vrem să întărim această poziție. Avem o gamă completă de produse premium dedicate – de la hidroizolații pe bază de ciment, emulsii pe bază de bitum și etanșanți, la membrane bituminoase sau membrane PVC”, declară Florin Ciobanu (foto), director general Mapei România.

În acest moment, punctul de creștere în România, pentru MAPEI, este reprezentat de adezivii speciali îmbunătățiți, dedicați plăcilor porțelenate, plăcilor subțiri sau celor de mari dimensiuni, în special adezivii flexibili – adezivi albi, adezivi ușori, cu întărire rapidă. „Este un subsegment interesant, care înregistrează creșteri constante an de an, în comparație cu adezivii clasici, pe fondul unei educări a populației în spiritul eficienței, calității și adecvării lucrărilor la factorii externi. O gamă cu potențial pentru noi este și cea a chiturilor de rosturi, segment pe care avem o prezență foarte bună și pe care continuăm să o sporim, de la chituri pe bază de ciment, rezistente la umezeală și mucegai, până la chituri epoxidice pentru industria alimentară”, afirmă Florin Ciobanu.

Povestea Mapei a început în 2006, cu doi oameni, iar astăzi este dusă mai departe cu ajutorul unei echipe formate din 61 de specialiști dedicați industriei construcțiilor și produselor chimice pentru construcții. Intrată pe piața românească cu 90 produse în portofoliu, compania oferă acum aproape 1.500 de produse diferite, la cerere, în funcție de necesitățile unei lucrări. Dintre acestea, 300 sunt prezente permanent în lista de preț și pot fi achiziționate din lanțurile de magazine dedicate casei, precum și prin rețeaua de distribuitori tradiționali. „Zece ani pentru noi înseamnă abia începutul. De acum încolo dăm startul ascensiunii companiei pe piața locală și misiunii pe care ne-am asumat să o îndeplinim cu fiecare nou client care ne alege ca partener în construcții – aceea de a educa publicul românesc în spiritul lucrărilor trainice, făcute să dureze și să satisfacă cele mai dificile cerințe. În raport cu competitorii, ne poziționăm drept un brand premium, deoarece domeniul construcțiilor nu trebuie să fie caracterizat nici o secundă de cârpeli și lucrări de mântuială. Pentru noi, premium înseamnă cel mai înalt standard al calității și nivelul maxim de mulțumire a utilizatorilor care au ales MAPEI”, spune directorul general Mapei România.

„Momentul 10 ani” a fost marcat, în 2016, prin lansarea campaniei de comunicare și educare a publicului, construită în jurul mesajului „Ești ceea ce construiești”, care subliniază faptul că proiectele de construcție, renovare sau amenajare vorbesc despre personalitatea celui care le întreprinde. Conform oficialilor companiei, strategia de comunicare gravitează în jurul conștientizării diferenței dintre produsele universale bune la orice și produsele specializate, dintre o lucrare care durează 2-3 ani, după care are nevoie de reparații, și o lucrare făcută să reziste zeci de ani.

S-ar putea să-ţi placă

By 

Email Newsletter